“Импульс” | Как карантин повлиял на магазины с товарами для чистоты и дезинфекции
карантин, вирус, COVID-19, коронавирус, EVA, мазанин, онлайн, бизнес, дезинфекция, ZOOM, импорт, средства гигиены, Шостак
17009
post-template-default,single,single-post,postid-17009,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
 

#Карантин2020: “Намагаємося переконати органи місцевої влади, що закриття дрогері-магазинів лише погіршить ситуацію з протидії коронавірусній інфекції”, — виконавчий директор EVA



31 Мар #Карантин2020: “Намагаємося переконати органи місцевої влади, що закриття дрогері-магазинів лише погіршить ситуацію з протидії коронавірусній інфекції”, — виконавчий директор EVA

Лінія магазинів EVA – найбільший дрогері-рітейлер Украіни із мережею у 1000 магазинів та інтернет-магазином. За добу працівники логістичних центрів компанії обробляють близько 2 мільйонів одиниць товарів (1800 палет), щоб забезпечити покупців усім необхідним. Водночас через введення карантину перед компанією постали нові виклики й завдання, про шляхи вирішення яких ЕКГ «Імпульс» розповідає виконавча директорка Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко.
Про попит на товари FMCG
Зараз великий попит є на товари для гігієни, дезінфектори, догляду за дітьми, засоби для миття підлоги і санітарної обробки поверхонь. Очікуємо, що цей попит збережеться до закінчення карантину, оскільки для наших покупців зараз на першому місці питання здоров’я та безпеки себе і своїх рідних.
У період карантину прогнозовано зростає попит населення на засоби особистої гігієни та дезінфікуючі засоби, що спостерігається і магазинах EVA. Втім, наші служби постачання та логістики оперативно реагують на запити магазинів і вчасно доставляють необхідні товари.
Товари, на які зараз спостерігається підвищений попит, належать до так званої групи товарів регулярного використання. Під час карантину попит на них зростає, але й умовах нормального життя вони також потрібні нашим клієнтам.
Зараз дефіциту товарів ми не відчуваємо. Товару усіх груп у нас є в достатній кількості. За добу працівники наших логістичних центрів обробляють близько 2 мільйонів одиниць товарів (1800 палет), щоб забезпечити покупців мережі усім необхідним. Враховуючи попит клієнтів, будемо формувати і складські запаси.
Про роботу офлайн-магазинів під час карантину
Принцип, за яким окремі органи місцевої державної влади видають приписи на закриття магазинів EVA, простий і навіть примітивний: усіх під один гребінець. Там не думають про те, де мамочки куплять підгузки чи засоби гігієни, і якщо за куском мила вони підуть по сусідах, то чи не буде у них більше контактів, ніж у магазині, де персонал суворо дотримується усіх протиепідемічних заходів, щоб убезпечити покупців. Намагаємося переконувати цих керівників органів місцевої влади та місцевого самоврядування і напряму, і через ЗМІ, що їхні дії суперечать рішенням Уряду, а закриття магазинів, які торгують засобами гігієни та дезінфекції, лише погіршить ситуацію з протидії коронавірусній інфекції.

EVA_store
Про розвиток офлайну та онлайну з врахуванням карантину
У нашій мережі налічується вже більше 1000 магазинів в багатьох містах України, тому й пропонуємо місцевій владі скористатися нашою мережею, щоб зменшити напругу серед мешканців, яким доводиться годинами чекати своєї черги у магазини, що працюють. Втім, ще до кризи ми активно розвивали онлайн-продажі через інтернет-магазин EVA.UA. Більш ніж триразове збільшення кількості дзвінків у наш кол-центр із замовленнями товарів свідчить, що ми свого часу обрали правильну стратегію паралельного розвитку і офлайн- , і онлайн-продажів. Будемо й далі рухатися в цьому напрямку.
Про логістику
Наша логістика в ці дні працює добре. Вже говорили, що за добу наші логістичні центри обробляють близько 2 мільйонів одиниць товарів. Ціни на європейську логістику також не змінилися. Втім, з огляду на непросту ситуацію в світі у нас можливі невеликі затримки з проходженням кордонів. Але вони несуттєві, декілька днів, не більше. Для вирішення проблеми із закриттям Туреччиною наземних кордонів для імпорту та експорту в період карантину будемо користуватися морським транспортом, наприклад, поромом. Тобто з імпортом зараз ніяких глобальних змін. Що стосується Китаю, то цю проблему ми вирішили за рахунок докризових складських запасів.
Про те, як виглядає карантин у топ-менеджерів компанії
У карантині топ-менеджери компанії переосмислюють проекти, адаптують їх під поточну ситуацію. Ними розроблено низку запобіжних заходів та сформовано пул дій, спрямованих на клієнтів, співробітників і партнерів. Віддалена робота передбачає більше спілкування топ-менеджерів з командами по телефону, через ZOOM, постановку та контроль виконання задач через внутрішній корпоративний портал. Знаходять час, щоб підтримати та підбадьорити команди.
Про перші уроки та висновки після кількох тижнів карантину
Перші висновки такі. Необхідно зберегти головні цінності компанії: співробітників і клієнтів. Заради них компанія робить усе можливе, щоб не закривались наші магазини, щоб вони були поруч з будинком наших клієнтів і щоб у них вони могли купити усі необхідні товари. Ще одна принципова позиція засновника та співвласника Лінії магазинів EVA Руслана Шостака полягає в тому, що в нинішній ситуації рітейлерам потрібно підписати меморандум про продаж товарів першої необхідності за ціною собівартості.

СПЕЦПРОЕКТ «#Карантин2020: положение дел и первые выводы»