Підсумки 2021: «У 2021 році ми відкрили 118 нових магазинів «АТБ», у планах на 2022 рік – відкриття ще 120», — Сергій Демченко

У рамках проекту «Підсумки 2021» начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ» Сергій Демченко розповів Імпульсу про основні досягнення компанії в минулому році, запуск власної платіжної картки та про план розвитку роздрібно мережі магазинів «АТБ» на 2022 рік.

Про основні досягнення в 2021 році

– У 2021 році ми відкрили 118 нових магазинів. Ще у 61 провели реконструкцію.

– Виплатили 19,5 млрд грн податків та зборів до бюджетів різних рівнів та спецфондів. Це на 23% більше за показники 2020 року

– Товарообіг мережі «АТБ» у 2021 році становив 179,8 млрд грн, що на 20% більше, ніж у 2020 році

– Створили близько 6 тисяч нових робочих місць

За цими цифрами не просто суха статистика та виконання поставлених KPI’s. За цими цифрами розвиток місцевих громад, стабільна робота для тисяч українців, реалізовані національні та регіональні благодійні проекти, соціальні програми допомоги та підтримки.

Про формулу досягнення таких результатів

Такі результати досягаються завдяки команді однодумців, націленій на максимальну віддачу та ефективність, та завдяки сформованій стійкій бізнес-моделі, здатній протистояти будь-яким викликам.

Саме завдяки самовідданій праці нашої команди та професіоналізму ми здатні справлятися з будь-якими труднощами та домагатися максимальних результатів.

Про роботу онлайн-магазину

Навесні 2020 року ми менше ніж за два місяці розробили та відкрили власний продуктовий онлайн-магазин. На сьогодні він має такий же асортимент, як і наші офлайнові магазини.

За підсумками 2021 року щодня сайт магазину відвідують понад 40 тис. користувачів. Загалом кількість відвідувань зросла вчетверо порівняно з попереднім роком, товарообіг інтернет-магазину – також учетверо, а кількість замовлень – вшестеро.

Про запуск власної платіжної картки

Корпорація «АТБ» спільно з Райффайзен Банк та Visa запустила кобренд-проект власної платіжної картки – АТБ-Pay. 

Карта АТБ-Pay дає всі переваги банківської картки Visa Gold та не містить комісій за здійснення будь-яких транзакцій: поповнення готівкою у терміналах магазинів торговельної мережі «АТБ», зняття готівки в банкоматах будь-якого банку України, регулярного переведення коштів з карт будь-яких банків. За допомогою картки АТБ-Pay також можна здійснювати покупки в Україні та за кордоном.

Але найголовніше – карта АТБ-Pay дає ексклюзивне право отримати суттєві додаткові знижки на більш ніж 500 акційних товарів у торговельній мережі «АТБ» та право участі у величезній кількості розіграшів призів і подарунків від постачальників і партнерів компанії.

У планах компанії – спільно направляти на додаткові вигоди для покупців-власників карт понад 2 млрд грн на рік.

Про залучення селебрітіз у благодійних та маркетингових цілях

Протягом останніх років, і 2021-й не став винятком, ми залучали чимало зірок вітчизняного шоу-бізнесу з метою їхньої участі в благодійних акціях та для участі в маркетингових промо-кампаніях. Метою перших було зібрати кошти на благодійні цілі, наприклад, для підопічних фонду «Таблеточки». У другому випадку ми маємо на меті, надати додаткових вражень та емоцій для наших покупців, зробити для них дійсно яскраву та незабутню подію..

Серед зірок, яких ми долучали до наших спільних проектів, були Оля Полякова, Дмитро Гордон, Олег Винник, Вєрка Сердючка, Дзідзьо, Ектор Хіменес Браво, гурт «Казка» та інші. Загалом тільки для благодійної акції з фондом «Таблеточки» до нас долучилося 13 зірок українського шоубізу та 28 відомих спортсменів та блогерів, які виступали своєрідними амбасадорами проекту.

Про плани розвитку

Як і раніше, в компанії мають намір продовжувати динамічний розвиток роздрібної мережі «АТБ Маркет». У планах на 2022 рік – відкриття 120 нових магазинів, введення в експлуатацію власного розподільчого центру в Хмельницькій області та початок будівництва ще одного розподільчого центру в Кропивницькому.

Розширення мережі означає створення в регіонах 5-7 тис. робочих місць. Загалом на підприємствах корпорації вже працевлаштовано більше 70 тис. українців. Це позитивно впливатиме на добробут кожного з нас, оскільки розширення торгової мережі означає також помітне зростання обсягів сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів. Ці кошти стануть ресурсом для розвитку місцевої інфраструктури.

Пріоритетним у 2022 році стане розвиток роздрібної мережі в Київській, Одеській та Львівській областях для досягнення рівномірного охоплення магазинами нового формату (це так звані «чорні» «АТБ» площею до 1000 кв. м) усієї території країни. Причому збільшення кількості дискаунтерів планується в невеликих населених пунктах.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як у форматі публічних виступів експерти та лідери громадської думки обмінялись ідеями й інсайтами щодо підсумків 2021 року та прогнозів на 2022 рік.

Експертно-комунікаційна група “Імпульс” створена в 2011 році. З 2018 року спільно з провідними експертами готує секторальні дослідження та підсумки року.

Поділитися:

Читайте також

Лікар подякував АТБ за обладнання і харчування для працівників "швидкої"

Лікар подякував АТБ за обладнання і харчування для працівників "швидкої"

Лікар дніпровської обласної клінічної лікарні ім. Мечнікова у соцмережах подякував мережі магазинів АТБ за системну допомогу із обладнанням і забезпечення…
Киев, Харьков, Николаев, Сумы: в АТБ назвали магазины, куда будут доставлять продукты в первую очередь

Киев, Харьков, Николаев, Сумы: в АТБ назвали магазины, куда будут доставлять продукты в первую очередь

Есть ряд объективных причин, усложняющих логистические процессы и доставку товаров в сети магазинов АТБ. В то же время найдены гуманитарные…
АТБ назвав 30 магазинів в Києві, де будуть підтримувати наявність базових продуктів харчування

АТБ назвав 30 магазинів в Києві, де будуть підтримувати наявність базових продуктів харчування

Компанія АТБ оприлюднила список адрес тих своїх магазинів в Києві, до яких, попри військові дії намагатиметься, будь-що поставляти базові продукти…