“Импульс” | Почему дистанционная работа более эффективна для СМИ
СМИ, карантин, коронавирус, Обозреватель, covid-19
17247
post-template-default,single,single-post,postid-17247,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.2,vc_responsive
 

#Карантин2020: “Дистанційний формат роботи довів, що для якісного результату фізична присутність в офісі не обов’язкова”, – заступник шеф-редактора OBOZREVATEL



04 Июн #Карантин2020: “Дистанційний формат роботи довів, що для якісного результату фізична присутність в офісі не обов’язкова”, – заступник шеф-редактора OBOZREVATEL

Експертно-коммунікаційна група «Імпульс» продовжує проект #Карантин2020, в якому ми розповідаємо, яким був цей незвичний період у різних галузях економіки. У новому блоці проекту ми фіксуємо ситуацію разом з керівниками українських СМІ.

На відміну від багатьох компаній, редакція OBOZREVATEL спробувала перевести своїх співробітників на дистанційну форму роботи ще до карантину. Як виявилося, це був надзвичайно ефективний крок: він не тільки не зашкодив робочому процесові, але й допоміг виявити неефективних співробітників. У якому форматі редакція працюватиме надалі і з допомогою яких інших інструментів виданню вдалося успішно подолати карантинний період, ЕКГ “Імпульс” розповіла  перший заступник шеф-редактора OBOZREVATEL Наталія Савченко.

Про роботу команди під час карантину

OBOZREVATEL, якщо так можна сказати, передбачив введення карантину в Україні через пандемію коронавірусу. Ще 13 березня ми вирішили вперше в повному складі (а це понад сотня людей!) попрацювати дистанційно, щоб перевірити ефективність такого режиму. На оперативності та результаті, як показали системи аналітики, це не позначилося жодним чином. Тому перспектива віддаленої роботи нас уже не лякала. Протягом 2,5 місяців жорсткого карантину ми й далі працювали з дому, опанували сервіси для проведення відеоконференцій (нарад і планірок), частково змінили графік, щоб можна було оптимально використовувати ресурси в зв'язку з посиленим інформаційним потоком і забезпечувати повноцінний робочий процес майже 24/7.

Про основні складнощі

Найважче виявилося контролювати «присутність» декотрих співробітників на робочому місці та повноцінне занурення їх у процес, адже від цього, в тому числі, залежить і результат усієї команди. Ми вперше зіштовхнулися з ситуацією, коли великим колективом довелося керувати віддалено.

Про нові навички й перші висновки

Якщо раніше закрадалися сумніви з приводу повноцінної ефективної роботи віддалено, то тепер ми зрозуміли: не завжди фізична присутність в офісі гарантує 100%-й результат. Карантин чітко показав, хто є хто в команді OBOZREVATEL: віддані та відповідальні люди самоорганізувались, а ті, хто працював умовно від дзвінка до дзвінка, розслабилися. З останніми ми, зрештою, й попрощалися.

Про повернення до звичного режиму роботи

Відмовлятися від офісу ми не плануємо, хоча кардинально змінили свої погляди на дистанційну роботу. З 1 червня близько 15% співробітників уже повернулися, ще частина вийде через тиждень. Звичайно, із суворим дотриманням заходів безпеки: соціальна дистанція, носіння масок, регулярна дезінфекція приміщення, антисептики. Дехто залишиться працювати дистанційно – все залежатиме від бажання та волі самих людей, примусу чи вимоги обов'язкової фізичної присутності в офісі немає. Як буде далі, залежатиме від ситуації з поширенням коронавірусної інфекції в Україні – свіжі дані щодо кількості нових інфікованих поки невтішні.

Про вплив пандемії на стратегію видання та редакційну політику

Стратегія та редакційна політика суттєвих змін не зазнали. Коронавірусний «психоз» у нормальному значенні цього слова просто показав, на що варто звертати увагу при висвітленні тем: потрібно максимально оперативно та якісно задовольняти попит читача на те чи інше запитання. Не нагнітати паніку, мовляв «ми всі помремо», а намагатися відповідати на запити інтерв'ю та коментарями експертів, прикладами світового досвіду і т.д.

Про найближче майбутнє українських ЗМІ

Коронавірус суттєво вдарив по різних сферах економіки та бізнесу, для багатьох друкованих та онлайн-видань він взагалі став смертним вироком, адже у приватному секторі велика частина ЗМІ майже повністю залежить від рекламних доходів, які катастрофічно скоротилися під час фінансової кризи. Як буде далі, важко сказати, бо другу хвилю пандемії прогнозують уже через кілька місяців. Однозначно виживуть найсильніші.

#Карантин2020: Как работали украинские СМИ и какие выводы сделали